Gummekaka

Står på schemat idag! En tradition som jag gillar starkt! Dock lite Stressigt för jag jobbar till fyra å gästerna kommer sex:) tur att min syster åker hem till mig å börjar förbereda lite!
Blir mysigt med nära å kära å paket till barnen från sina Gudföräldrar! Efter käk å så blir de Bingolotto! Tänk om man kunde vinna för en gångs skull:)

Imorgon är jag Ledig vilket är
Väldigt skönt, jobbar juldagen å nästan alla mellan dagarna Sen!

Imorgon väntar våran nya mysiga tradition som innebär julfrukost å julklapps byten med våra kära vänner Mickan å Adam:) blir en sväng till mamma å pappa å sen spenderad resten av dagen i seglora hos föräldrarna!!!!

God jul till alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0