Sorry alla

Vet att jag varit väldigt osocial det sista men har inte fått tiden att räcka till! Jobb, praktik, skoluppsats på det, hus å min helt underbara familj som de senaste månaderna stått ut med att se mig komma och gå:(
Så vid alla väl lediga stunder så har dom getts till familjen! Man blir ju ganska så trött med över att hela tiden känna stressen över att få allt att gå ihop....

Men nu är snart skolan slut, så blir bara jobbet att sköta å då mina kära vänner kommer ni få den tiden som skolan tatt ifrån er tillbaka:) jag är otroligt glad och tacksam för att ha så underbara vänner som har stått ut med mig å alltid finns där iaf!

Stressen börjar lägga sig lite med, börjar få koll på Ronjas födelsedag för vill ju att både kalaset å hennes dag ska vara den bästa;)

Bloggar för första gången på min iPad som jag fick av min man igår, adventspaket/julklapp! Tyckte la han att jag var värd;) älskar mannen i mitt liv;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0