Förändringar

Om de är så att de blir bättre eller om de blir sämre det återstår att se!

Har iaf sagt upp mig och på söndag jobbar jag min sista dag! Känns otroligt tråkigt att lämna personen jag jobbar med men så mkt annat som spelar in! Funkar inte att må dåligt att få till jobbet osv, kan inte skriva för mkt för får i te röja sekretessen! Efter lång tid så kom jag å folket omkring mig fram till att säga upp mig är de bästa. Å ändå har
Man den där jäkla klumpen i magen...mår kasst å man funderar hit å dit. Sök en hel del jobb å de finns ett specifikt som jag verkligen hoppas på:)

Men sen verkar de finnas en del inom samma företag som jag är på nu som behöver troligen inte vara arbetslös, men gick från en trygg regelbunden inkomst till en osäkerhet,..men de måste ändå vara de rätta i slutet om jag mår bra å orkar då tillbaka mitt sociala och glada liv!

Vi får helt enkelt se vad denna veckan ger å så håller vi alla tummarna för att jag får se jobbet jag vill!!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0