Fashion

Vet att jag skrivet det förr men skriver de igen, fy fasen vad tiden går fort!
Nu när jag endast jobbar å inte pluggar fattar jag inte hur jag fick tiden till att räcka till innan..men nu hinner jag laga mat efter jobbet, hinner tvätta å städa mer regelbundet å framförallt umgås med alla underbara;) å Sen börja mosters ängel på dagis idag, hur gick det till? När blev hon så stor?, tror hon kommer klara det galant;)

Idag är de 21 dagar kvar tills jag fyller 25 år! Wiiie;)

Fick lite av min beställning ifrån hm idag, men inte inrednings grejerna dock...,vill börja göra vårmysigt så vill ha mina saker! Måste också hitta fina gardiner till köket! Har fortfarande julgardinerna kvar för har inte hitta det rätta än...imorgon efter jobbet kanske jag orkar titta in en sväng på trendhuset å se vad dom har för fint (återförsäljare av svanefors tyger)

Har så tråkiga tapeter i vardagsrummet men inget som vi vill lägga pengar på nu, så beställde igår en wallstickers tror den kommer liva upp en del, hoppas de blir bra! Beställde även en till köket! ( bilder kommer sen)

Nog för idag!


Kommentarer
Postat av: Din snygga syster ;)

Hon är jätte duktig på dagis & klarar de kanon bra. Än så länge :) har ju bara lämnat henne där dn timme själv än så länge :) men ja tiden går för fort!!! Helt sjukt :/

2013-01-16 @ 23:17:43
URL: http://alexxandraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0