Övergiven tjej!

Ne så farligt är det! Min kära man har idag åkt till London där han stannar tills på söndag kväll! Körde han klockan halv fem imorse, hem å myste en stund i soffan med skrutt ! Efter det vände vi upp och ner på huset men nu är det städat och fint;) men frågan är hur länge de håller sig när det står förfest på schemat på lördag;) ska fira mig med alla mina kära vänner! Utgång i Borås står på schemat ska bli riktigt Nice!!!

Jag har med hjälp av min underbara vän fått målat badrummet och gjort det så fint:) gråa väggar å vit inredning me like;) nu väntar vi bara på de nya golvet...

Har även förnyat en sak som jag inte kan skriva än för det är en överraskning för mannen;)

Är fortfarande trött som jag skrev om i förra inlägget men känner att nu kan jag ändå lyckas fått lite saker gjort....

På måndag fyller jag 25 år wiiiiie;) älskar fylla år! Var på Ica idag å fick hämta ut en tårta gratis för att jag fyller år;) ett tecken på att man börjar bli gammal?! Haha lite....

Är så tyst här, saknar redan min man massor:( tur man jobbar imorgon kväll å fest på lördag å mys med skrutt på söndag å sen kommer han;)

Bilder på badrummet bjuder jag på å även på wallstickersna som jag fått hem;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0