Mer höstig morgon kan det nog inte bli

Uppe med tuppen idag, när frosten än låg på marken och bilarna behövde skrapas. Ska inte vara på möte innan halv tolv men skruttis skulle va på dagis 7.45 för idag står de dagiskort på schemat.

Å de märks att hon är tjej för håret skulle kammas super noga och kläderna skulle vara jätte fina, hon hade helst viljat sminka sig med men där går gränsen för mig iaf....tycker inte de passar sig med en femåring med smink på kortet....visst får hon sminka sig till kalas å så ibland men det känns som en annan femma...tror iaf att våran sessa kommer bli lika fin som alltid på kort:)


Så nu sitter jag min ensamhet och dricker lite te....solen lyser in genom fönstret och gör dom gula löven ännu mer gula. ...gillar verkligen höstens färger:)
Satt nyss å funderade lite,...även fast det är en del brister just nu så är jag så otroligt nöjd med hur mitt liv är just nu, underbar familj underbara vänner...trivs med jobbet, trivs med väntan, trivas med kylan.... Ja som sagt bristerna är där men i det stora hela är jag otroligt lycklig:)

Å det som väger upp det hela lite mer är att senast till helgen är man faster med:) otroligt spännande! Å du lilla guldklimpen i millans mage vi väntar på dig nu så dags att packa dig utåt:)

Nu är de dags att put the Face on lixsom:)
Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0