Torsdagsmys

Vem säger att man inte kan ha torsdagsmys?

Det tycker inte vi är något konstigt iaf. Å speciellt inte när fredag och lördag kväll ska spenderas på jobbet. Så jag å Ronja har gottat oss med pizza och tog en klubba på de. Just nu spelar hon Nintendo Wii U eller hur de nu stavas:)

Riktigt impad iaf hur man kan ha en sådan stenkoll på hur de funkar å hur man ska göra. Knappt så man själv hänger med emellanåt. Hon har verkligen ärvt sin pappas spelgen:)

Imorgon börjar jag jobba fyra men hoppas på att få lite kvalitetstid med familjen ute i skogen å med mysig picknick först:) man får ta vara på alla stunder man har!

Vill dela med mig av en rolig grej med, när jag kom hem idag från jobbet såg jag att de låg något på altanen. Någon väldigt
 Snäll själ har varit här å lämnat en jätte fin stjärna hÄr hos mig. Nu pryder den min väg bakom tvn å jag kan inte säga mer än tack:) 




Peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0